آخرین اخبار

نظارت جدی بر کنترل کیفی خدمات در مراکز پذیرایی کیش

حمید غفاری، مدیرعامل جامعه مراکز پذیرایی کیش، با اشاره به فعالیت بیش از ۴۰۰ واحد عضو، از تخفیف ۱۰ تا ۳۰ درصدی در نرخ خدمات پذیرایی خبر داد و افزود: بیشترین تخفیف به رستوران‌های موزیکال و کمترین به مراکز بیرون‌بر تعلق دارد. وی تأکید کرد که کیفیت غذا و خدمات، اولویت اصلی این مراکز است و سامانه رسیدگی به شکایات با سرعت و دقت فعال است.

وی  همچنین خاطرنشان کرد که نرخ خدمات رستورانی در کیش در مقایسه با کلان‌شهرهای کشور رقابتی است و در برخی موارد حتی مقرون‌به‌صرفه‌تر است .

 

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا